Вече не е необходимо да търсите експерти и професионалисти за изпълнение на дейностите по вашите нови проекти. Имате ги с нас!
Всеки един от настоящите партньори на Fininfo.BG е преминал през процедура на проверка и одобрение. Активно събираме и обратна връзка от клиенти. Можете да се свържете с тях директно, но ако имате нужда от допълнителни насоки, с радост ще помогнем.
Ако желаете да станете наш партньор, вижте условията тук.
IT компания и AI консултант
ЕКСПЕРТИЗА: Разработване на ERP и CRM системи, други софтуерни решения за автоматизация на бизнес процесите, AI консултантски услуги, изработка на уебсайтове, изработка на онлайн виж още...
IT компания и AI консултант ЕКСПЕРТИЗА: Разработване на ERP и CRM системи, други софтуерни решения за автоматизация на бизнес процесите, AI консултантски услуги, изработка на уебсайтове, изработка на онлайн магазини, маркетинг в социални медии. „Зара Компютърс“ ЕООД е компания, специализирана в разработката на ERP и CRM системи, както и в предоставянето на различни софтуерни решения за автоматизация на бизнес процесите. С повече от 10 години опит и експертен екип от компютърни инженери, програмисти и ИТ специалисти е утвърдена като надежден и креативен партньор за клиенти от различни индустрии. Освен да оптимизирате работните процеси, с тяхна помощ можете да разширите и онлайн присъствието си и да привлечете нови потребители. Портфолиото на „Зара Компютърс“ включва още полезни за бизнеса услуги: Изработка на уеб сайтове; Изработка и поддръжка на онлайн магазини; SEO оптимизация; Реклама в Google Ads, Facebook и други социални мрежи; Киберсигурност; Продажба на компютри, монитори, принтери и офис техника с гаранция за качество. Ако предвиждате проект за оптимизация на бизнес процесите, желаете да инвестирате в създаване на онлайн магазин или търсите доказани професионалисти в сферата на дигиталния маркетинг, можете да разчитате на доверен екип от професионалисти. В момента има отворена покана по процедурата за финансова помощ на семейни предприятия, фирми от творческите индустрии и занаятите. Fininfo.BG препоръчва „Зара Компютърс“ като надежден партньор за вашите нови проекти.
Управление на бизнес проекти и инженерно консултиране
ЕКСПЕРТИЗА: Управление и планиране на инвестиционни проекти; инженерно консултиране; устойчивост на околната среда; гъвкави проектни решения виж още...
Управление на бизнес проекти и инженерно консултиране ЕКСПЕРТИЗА: Управление и планиране на инвестиционни проекти; инженерно консултиране; устойчивост на околната среда; гъвкави проектни решения „Мадара Иновейшън“ е иновативна компания с дългогодишен опит в управлението на проекти и инженерно консултиране в България. Разполагат с доказани специалисти в намирането на синергия от експертни познания в различни сектори, включително нефтохимия, енергетика, биотехнологии и други – отличителна черта, която гарантира на клиентите, че проектите отговарят на очакванията на инвеститорите и често ги надхвърлят. Компанията успешно интегрира иновативни технологии и стратегически подход с подчертан фокус върху: екологичната устойчивост; оптимизация на проектите; повишаване оперативната ефективност; ускоряване прехода към по-зелено и по-устойчиво бъдеще. Следвайки основната си мисия да предоставят иновативни и технологично напреднали решения, съобразени с уникалните изисквания на всеки клиент, „Мадара Иновейшън“ успяват да постигнат високи резултати и устойчивост във всички техни проекти.
"Ю Ви Финансово моделиране" ООД
Компания за B2B финансови услуги за бизнеса
ЕКСПЕРТИЗА: Финансово моделиране; управленско счетоводство; корпоративни финанси виж още...
Компания за B2B финансови услуги за бизнеса ЕКСПЕРТИЗА: Финансово моделиране; управленско счетоводство; корпоративни финанси Независимо от вида и размера на дружеството, което управлявате, целите на всеки бизнес са да увеличава печалбата и да постига растеж на компанията. За вземането на ефективни стратегически решения относно дейността на една компания е необходима точна, навременна и надеждна информация – ценен ресурс, за който можете да се доверите изцяло на "Ю Ви Финансово моделиране" ООД. Компанията е специализирана във финансово моделиране, управленско счетоводство и консултантски услуги под формата на изнесен финансов директор (CFO as a service). Изграждат детайлни финансови модели за максимална печалба на бизнеса, съобразени с неговата специфика. Собствениците получават информацията в обработен и удобен вид, заедно със съпровождащ я анализ, изводи и препоръки как да бъде увеличена печалбата и подобрени рентабилността и ликвидността на фирмата им. Екипът от доказани професионалисти на "Ю Ви Финансово моделиране" работи успешно с български фирми от различни браншове, като основен фокус са производствените компании, онлайн магазините и инвестиционните проекти.
„Инвестър Рилейшънс Сървисис“ ЕООД
Консултантска компания
ЕКСПЕРТИЗА: Бизнес консултации при отчитане на устойчивостта на фирмите; таргетиране на инвеститори; Публични предлагания на ценни книжа; Връзки с инвеститори; Социално предприемачество виж още...
Консултантска компания ЕКСПЕРТИЗА: Бизнес консултации при отчитане на устойчивостта на фирмите; таргетиране на инвеститори; Публични предлагания на ценни книжа; Връзки с инвеститори; Социално предприемачество и социални предприятия. „Инвестър Рилейшънс Сървисис“ ЕООД е единствената компания в България, която предлага цялостно обслужване в областта на връзки с инвеститорите и корпоративно управление. Повече от 15 години компанията е верен партньор на много листвани компании и публични предприятия, като осъществява съвместни проекти по „Връзки с инвеститорите”, „Корпоративно управление“ и „Устойчиво развитие“ с над 50 клиенти. Можете да се доверите на екипа от професионалисти в „Инвестър Рилейшънс Сървисис“ за: Таргетиране на инвеститори Публични предлагания на ценни книжа Връзки с инвеститорите Социално предприемачество и социални предприятия Корпоративно управление Докладване на устойчивостта „Инвестър Рилейшънс Сървисис“ провеждат и обучения във връзка с провеждане на дейността на компаниите в съотвествие с изискванията на нормативната уредба и отчитане на устойчивостта на предприятията.
Управленско консултиране по международни ISO стандарти
ЕКСПЕРТИЗА: Подготовка за сертифициране по международни стандарти за системи за фирмено управление според изискванията на: ISO 9001, ISO 14001, EMAS, ISO 45001, ISO 50001, ISO/IEC виж още...
Управленско консултиране по международни ISO стандарти ЕКСПЕРТИЗА: Подготовка за сертифициране по международни стандарти за системи за фирмено управление според изискванията на: ISO 9001, ISO 14001, EMAS, ISO 45001, ISO 50001, ISO/IEC 27001, ISO 27701, ISO/IEC 20000-1, ISO 22301, ISO 37001, ISO 39001, ISO 13009, ISO 28000, ISO 13485, SMETA, BSCI, IATF 16949, HACCP, GMP, ISO 22000, FSSC 22000, IFS, BRC, Global G.A.P., GRASP и др. От 2001 година „Балтов консулт“ ЕООД подпомага българския бизнес в процеса на присъединяване на България към Европейския съюз и хармонизиране на българското законодателство с европейското, вече с над 1500 успешно приключени и сертифицирани компании по гореизброените стандарти, 166 от които с външно финансиране: ОПИК, процедура „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“ ОПРЧР, процедура „Безопасен труд” ОПИК, процедура „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“ ОПРЧР, процедура „Покриване на международно признати стандарти” ОП „Програма за морско дело и рибарство“ 2014-2020 ОПРЧР, процедура „Директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за енергийни дружества” ОПИК, процедура „Енергийна ефективност и зелена икономика” Програма БАС Програма ФАР „Повишаване конкурентоспособността на МСП“ ОП “Административен капацитет" БАЛТОВ КОНСУЛТ има развита консултантска мрежа в цялата страна и е в състояние да удовлетвори изискванията на широк кръг от клиенти с многообразни видове /интегрирани/ услуги в сферата на управленското консултиране, до успешното получаване на сертификат по съответния стандарт, както и последваща поддръжка на системата.
Системен интегратор
ЕКСПЕРТИЗА: Интегрирани ИКТ системи, разработка на специализиран софтуер, решения за "умни градове", дигитална трансформация на бизнеси и общини, системи за мониторинг виж още...
Системен интегратор ЕКСПЕРТИЗА: Интегрирани ИКТ системи, разработка на специализиран софтуер, решения за "умни градове", дигитална трансформация на бизнеси и общини, системи за мониторинг Вече над 32 години, "Контракс" АД е сред водещите системните интегратори в България. Компанията разработва и внедрява информационни и комуникационни решения, които осигуряват максимална ефективност и сигурност на работните процеси, отговарящи на най-новите технологични стандарти във всяка една индустрия, а също и в публичния сектор. КОНТРАКС е компания, доказала се при изпълнението на сложни ИКТ проекти във всички сфери на икономиката и е в ТОП 3 на българските системни интегратори. Доверен партньор на българския бизнес, държавната администрация, общините, училищата и разбира се, на нас от FININGO.BG. Как могат да са ви полезни? Можете да им се доверите за цялата палитра от проекти, които планирате, вкл. за: изграждане на комплексни интегрирани решения по индивидуално задание и съдействие на всеки етап от подготовката, изграждането и поддръжката на решенията; изграждане на ИКТ инфраструктура, продажба и поддръжка на всички нейни компоненти – компютри, сървъри и сториджи, принтери, операционни системи, мрежово оборудване, интерактивни дъски и проектори, биометрични решения и решения за идентификация, офис мебели; разработка на софтуерни решения според специфичните нужди на клиента; системен подход по подсигуряване на киберсигурност на бизнеси и други организации; проектиране, производство и поддръжка на безпилотни летателни системи със специализирано приложение в земеделието и наблюдението на горски масиви, сигурността и отбраната, предотвратяването на бедствия и аварии, както и на мобилни и стационарни анти-дрон системи; проектиране и изграждане на фотоволтаични системи; изграждане на информационни системи за телемедицина; дигитална трансформация на организацията – цифровизация на работни процеси, електронни фактури, документооборотна система, дигитализация на архиви и физическото съхранение на хартиените документи, системи за управление ERP, системи за производството CAD/CAM /CAE. Специално на общините, на база специфичната си експертиза и международен опит, КОНТРАКС могат да бъдат полезни с: внедряване на модерни решения за умни градове, в т.ч.: намаляване на загубите по водопреносната мрежа; доставка на електробуси и изграждане на зарядни станции; интелигентни напоителни системи; интелигентно събиране на отпадъците; интелигентно паркиране; ефективно управление на уличното осветление. изграждане на интелигентни транспортни системи с над 300 изградени съоръжения по републиканската пътна мрежа на България (преброителни пунктове, променливи знаци, измерване на тегло в движение, метеостанции и др.) и внедрена собствено разработена софтуерна платформа; изграждане на системи за мониторинг и контрол на качеството на водата и въздуха; изграждане на контактни центрове (като call.sofia.bg); внедряване на системи за електронни заседания; разработване на интерактивни туристически атракции и мн.др. Защо препоръчваме услугите на КОНТРАКС? Компанията се отличава с: висока степен на ангажираност; високо ниво на експертиза; партньорства с утвърдени международни доставчици; широко портфолио от продукти и услуги в съответствие с технологичните новости; коректност, качество и професионализъм; търговски и сервизни центрове във всички областни градове на България; сертификати за всички основни свързани ISO стандарти, както и AQAP. Тя е ценен партньор на идеи, технологии и новаторски решения за нашите клиенти и за всеки, който инициира и разработва проекти. Вижте някои от най-атрактивните и успешни „умни“ решения за развитие на градската среда, туристическите обекти и атракции и превенция на рискове за околната среда, реализирани с подкрепата на КОНТРАКС тук. Можете да се свържете с партньора директно от бутона за запитване.
Биоинженерна компания
ЕКСПЕРТИЗА: Биологично третиране на органични отпадъци; възстановяване на деградирала почва; Пречистване на замърсени води; Защита на речни брегове и корита виж още...
Биоинженерна компания ЕКСПЕРТИЗА: Биологично третиране на органични отпадъци; възстановяване на деградирала почва; Пречистване на замърсени води; Защита на речни брегове и корита „Еко Пълдин“ АД е сравнително млада българска компания, която предлага иновативна биотехнология за възстановяване качествата на ерозирали, замърсени, неплодородни почви, както и на такива, при които има опасност от свлачища. Правоприемник е на компания с над 10 години опит в областта на възстановяване качествата на ерозирали почви. Работят и в областта на биологичното третиране на органични отпадъци с доказани полезни решения за: Осигуряване на подобрена проходимост и обезмирисяване на градската канализационна система за обратни води; Пречистване на спокойни води: замърсени водоеми, естествени езера и водни басейни; Защита на речните брегове и корита чрез био-инженерна технология. ЕКО ПЪЛДИН са доверен партньор за проекти на общините, ВиК дружествата, земеделците и всички организации, които реализират проекти с цел опазване на околната среда и възстановяване на биоразнообразието.
Академия за личностно развитие и самоусъвършенстване
ЕКСПЕРТИЗА: Обучения, семинари, академии, курсове и онлайн програми по ключови компетенции - за самоусъвършенстване и развитие на индивидуалността; тиймбилдинг програми, коучинг, виж още...
Академия за личностно развитие и самоусъвършенстване ЕКСПЕРТИЗА: Обучения, семинари, академии, курсове и онлайн програми по ключови компетенции - за самоусъвършенстване и развитие на индивидуалността; тиймбилдинг програми, коучинг, менторски сесии Фондация „Джагадамба“ е лидер в областта на образованието и личностното развитие за учители, педагози, екипи на училища и детски градини, бизнес екипи и всички, които търсят усъвършенстване в личен и професионален план. Включително и за деца, тийнейджъри, младежи и техните родители. Предимство в подхода на екипа на фондацията е иновативният подход при съзадаване на обучителните програми. Имат специфичен опит по програма „Еразъм“ и могат да ви бъдат полезни също при изпълнение на проекти по Интеррег, както и за обучения по ключови компетентности по други финансиращи програми. Фондация "Джагадамба" е сертифицирана организация по ISO 9001 – гаранция за предоставяне на висококачествени образователни услуги. Ако искате да кандидатствате по конкретна програма, за която ви трябва договор с обучител, Fininfo.BG препоръчва Фондация „Джагадамба“ като доверен партноьр за вашия проект.
Агенция за дигитален маркетинг и видео реклама
ЕКСПЕРТИЗА: Изработка на видео съдържание; Дигитален маркетинг; Графичен дизайн; Уеб дизайн виж още...
Агенция за дигитален маркетинг и видео реклама ЕКСПЕРТИЗА: Изработка на видео съдържание; Дигитален маркетинг; Графичен дизайн; Уеб дизайн Spread IT е иновативна маркетингова агенция, ориентирана към културата – с фокус върху постигане на висока възвращаемост на инвестициите за партньорите си. Водещ принцип в работата на екипа им от специалисти е да разпространяват посланието на клиентите си до правилната аудитория по най-ефективния начин. Отличават се силно от конкуренцията си с атрактивните визуализации (Motion Graphics, корпоративни и имиджови видеа), които създават за най-различни бизнеси и сегменти. Сред клиентите им са компании като Ikea, Roshe, Vivacom, Siela, Cargotec, AbbVie, Център за градска мобилност и много други. Агенцията има опит и в реализация на проекти с привлечено външно финансиране. С отпуснати средства от фонд „Култура“ са създали авторска документална поредица от 12 обучителни анимации, както и документална поредица от три епизода на екологична тематика. Ако имате нужда от маркетинг специалист и искате да подобрите представянето на вашия бизнес или търсите партньор за изпълнение на ваши проекти, Fininfo.BG препоръчва Spread It.
Компания за консултантски и инженерингови услуги по опазване на околната среда
ЕКСПЕРТИЗА: Предпроектни проучвания и инженерингови дейности, свързани с опазване на околната среда и прилагане принципите на кръговата икономика; Изготвяне на Стратегически документи виж още...
Компания за консултантски и инженерингови услуги по опазване на околната среда ЕКСПЕРТИЗА: Предпроектни проучвания и инженерингови дейности, свързани с опазване на околната среда и прилагане принципите на кръговата икономика; Изготвяне на Стратегически документи в областта на екологията (анализи “Разходи – ползи”, бизнес планиране на проекти, свързани с опазване на околната среда и др.) ЕКОТИЙМ ООД е създадена през 2018 г. от група специалисти с дългогодишен опит в прилагането на екологичните норми и опазването на околната среда. Дейността на фирмата включва цялостно консултиране при преминаване на необходимите процедури, свързани с екологичното законодателство, необходими за реализиране на инвестиционно намерение, изготвяне на стратегически документи в областта на екологията, управление на отпадъците, енергийна ефективност, КАВ, прилагане принципите на кръговата икономика и други специфични консултации, свързани с опазване на околната среда. Експертите в екипа на Екотийм ООД имат опит с подготовка и изпълнение на проекти в областта на екологичното законодателство както в частния, така и в обществения сектор. Fininfo.BG препоръчва ЕКОТИЙМ като надежден партньор в прилагането на екологичното законодателство и намиране на най-подходящите екологични решения за Вашия бизнес или институцията, която представлявате. Гарантираме, че в тяхно лице ще срещнете високо ниво на професионализъм, сигурност и конфиденциалност.
Фирма за енергийно обследване на сгради и промишлени системи
ЕКСПЕРТИЗА: Обследване за енергийна ефективност на сгради и на промишлени предприятия, включително при участие по програми, съфинансирани от фондове на Европейския съюз; Изготвяне виж още...
Фирма за енергийно обследване на сгради и промишлени системи ЕКСПЕРТИЗА: Обследване за енергийна ефективност на сгради и на промишлени предприятия, включително при участие по програми, съфинансирани от фондове на Европейския съюз; Изготвяне на оценки за доказване на енергийни спестявания, Съдействие и изготвяне на Общински програми за енергийна ефективност, включително и на програми за насърчаване използването на енергия от възобновяеми енергийни източници и биогорива Предимство на дружеството е двойната експертиза. Специализацията в енергийно обследване както на сгради, така и на промишлени системи, дава възможност за комплексен подход, прави го търсен и предпочитан партньор и го извежда на челна позиция в този бранш. Екипът се състои от тясно специализирани инженери, квалифицирани специалисти с дългогодишен опит с възможност за цялостна проверка, анализ и оценка на енергийната система. Обектите, обследвани от дружеството включват: промишлени предприятия от различни сектори на производството, дружества за търговия с енергоносители, жилищни и обществени сгради, сгради в промишлени предприятия. ЕнКоРа ЕООД имат опит в изпълнението на проекти по Държавен фонд „Земеделие“ и по Норвежкия фонд. Дружеството работи с партньори от чужбина, за които извършва енергийни обследвания на ръководените от тях предприятия в България, както и във връзка с програми за Трансгранично сътрудничество. Fininfo.BG препоръчва компанията на всеки, който има нужда от специализирани услуги за енергийно обследване и изготвяне на оценка за енергийни спестявания.
Маркетинг агенция за цялостно комуникационно обслужване
ЕКСПЕРТИЗА: Създаване и реализиране на цялостни маркетингови комуникационни стратегии; Популяризиране на марката; Медиа планиране и координиране на виж още...
Маркетинг агенция за цялостно комуникационно обслужване ЕКСПЕРТИЗА: Създаване и реализиране на цялостни маркетингови комуникационни стратегии; Популяризиране на марката; Медиа планиране и координиране на връзки с медиите; Кризисен ПР; Дигитален маркетинг; Графичен, дигитален и уеб дизайн; Управление на работодателската марка; Организиране и координиране на събития 3CON e една от водещите агенции в България за интегрирани маркетингови комуникации. От 2004 година насам компанията е реализирала редица ПР кампании и проекти в различни сфери: здраве и медицина, красота и козметика, технологии, финанси, недвижими имоти, социално отговорни кампании. Чрез изградена си мрежа от партньори и клиенти 3CON вече оперира и на международните пазари в Румъния, Сърбия, Словения, Хърватия, Черна гора, Македония. През последните две години агенцията работи по комуникацията в България на проектите на Европейската комисия BalkanROAD и REACT-EU. Fininfo.BG препоръчва компанията като надежден партньор за всеки, който има нужда от професионални и иновативни маркетинг услуги.
Производител на образователни атракциони
ЕКСПЕРТИЗА: Проектиране, изграждане и производство на детски въжени/мрежови паркове и фитнес съоръжения на открито, общински площадки, виж още...
Производител на образователни атракциони ЕКСПЕРТИЗА: Проектиране, изграждане и производство на детски въжени/мрежови паркове и фитнес съоръжения на открито, общински площадки, частни зони и атракциони В Edutain Attractions знаят, че детските площадки и паркове не са само място за игра, а важен фактор за градско развитие от новото време. Компанията е производител на атракциони за забавление от последно поколение, които умело съчетават образователни елементи с физически дейности, пододящи за всички възрасти. Фирмата има 15-годишен опит в изграждането на солидни конструкции за атракции на открито, дело на екип от доказани професионалисти в сферата на развлекателната индустрия. През годините специализират в проектиране, изработване, доставка и монтаж на: Общински площадки; Частни увеселителни зони; Въжени паркове; Мрежови паркове; Фитнес съоръжения за деца и др. Какво ги отличава? В търсене на баланса между забавното, полезното и безопасното, Edutain Attractions предлагат и Brand Awareness решения за онези от клиентите си, решени да развиват своята марка устойчиво и да достигнат до максимален обхват на целевата си аудитория по атрактивен начин. Разработени с иновативна визия, съоръженията провокират ползвателите им да развият пространствената си интелигентност, да подобрят физическата си форма и да общуват с връстници по интерактивен начин. Водещ приоритет в дейността на Edutain Attractions e безопасността! Всички съоръжения се създават според изискванията на Европейските Стандарти за Структури и Детски Площадки (ЕН 1176 и ЕН 1990 – EН 1999). Продуктите им са подходящи за: FEC, водни паркове, батутни паркове, тематични паркове, музеи, зоологически градини, хотели и курорти, търговски центрове и общи части, жилищни помещения, училища и университети Ако настоящите Ви и бъдещи проекти са в контекста на градското развитие и туризма или планирате да създадете образователна интерактивна среда, експертите на Edutain Attractions могат да ви прведат през целия процес – от планиране, проектиране на съоръженията и цялостаната визия до изработка и монтаж на оборудването. Свържете се с партньора директно от бутона за запитване или ни пишете на info@fininfo.bg.
Адвокатско дружество “Гугушев и партньори“
Юридически съветник
ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративно и търговско право, сливания и придобивания, банково и финансово право, капиталови пазари, данъчно право и международно данъчно виж още...
Юридически съветник ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративно и търговско право, сливания и придобивания, банково и финансово право, капиталови пазари, данъчно право и международно данъчно планиране, недвижими имоти и строителство, енергийно право, процесуално представителство, интелектуална собственост и защита на личните данни, технологии и телекомуникации, трудово право, договорно право и обществени поръчки. С Адвокатско дружество „Гугушев и партньори“ Вашият бизнес е в сигурни ръце. Предлагат на клиентите си не само задълбочена правна и бизнес експертиза, но и ангажимент за подсигуряване на техния интерес по най-добрия начин, като превръщат правните предизвикателства в бизнес възможности. Основана през 2006 г., кантората утвърждава своето място сред лидерите на българския правен пазар. Адвокатско дружество „Гугушев и партньори“ предоставя професионални юридически услуги на български и международни компании, банки, небанкови финансови институции, държавни институции и структури. Можете да разчитате на техните адвокати за всичко, що се отнася до развитието на един бизнес – от учредяването на дружество, през лицензиране, корпоративни промени, изготвяне или ревизиране на търговски договори, набавяне на финансиране, до евентуална продажба на бизнес. “Гугушев и партньори“ имат дългогодишен опит в множество сфери на правото: Сливания и придобивания; Недвижими имоти и строителство; Право на защита на потребителя; Процесуално представителство; Интелектуална собственост; Защита на данните; Конкурентно право; Енергийно право; Екологично право; Трудово и осигурително право; Застрахователно право; Телекомуникации и медийно право и др. Подробен списък с услугите, предлагани от дружеството ще намерите на официалния им уеб сайт. Опитът и експертизата на екипа на „Гугушев и партньори“ са признати от редица престижни правни директории като Chambers & Partners, Legal 500, IFLR1000, а адвокатите на кантората се ползват с изключителна репутация както на местно, така и на международно ниво. Дружеството има асоциирани офиси в Централна и Източна Европа като част от правната мрежа PONTES the CEE lawyers, която обединява над 150 професионалисти в седем държави, а от 2007 година са част от ни в международна правна мрежа Lexwork International, която осигурява достъп на до висококачествени правни услуги в още 34 страни на 5 континента. Ако търсите доверен партньор, правно издържани бизнес решения или съдействие по Ваш проект, се свържете с тях чрез директния бутон за връзка
Онлайн платформа за комплексни решения и услуги за промишлеността
ЕКСПЕРТИЗА: Консултиране, проектиране, доставка и монтаж на специализирано технологично оборудване. виж още...
Онлайн платформа за комплексни решения и услуги за промишлеността ЕКСПЕРТИЗА: Консултиране, проектиране, доставка и монтаж на специализирано технологично оборудване. Закупуването на високотехнологично оборудване коства много време на бизнеса и изисква прецизно познаване на материята. С “Атамик“ ЕАД вече този процес е по-бърз и достъпен. АТАМИК е В2В дигитална платформа за продажба на индустриално оборудване, машини и консумативи – доверен партньор на индустриалните предприятия по пътя към “зелената“ трансформация. С повече от 25 години опит екипът им от специалисти може да помогне за постигането на най-доброто и оптимално технико-икономическо решение за бизнеса – от професионална консултация и проектиране, до доставка и монтаж на необходимото оборудване спрямо нуждите на клиента. Платформата предоставя избор от над 100 000 артикула на повече от 70 доставчици в 6 категории: Задвижвания, мотори и двигатели; Помпи, топлообменници и компресори; Метали и металообработка; Индустриални консумативи и ремонт; Арматура и фитинги; Eкологични технологии и системи. Портфолиото на “Атамик“ ЕАД е разделено в няколко основни направления: Пречистване на питейни и отпадни води; Енергия и възобновяеми източници – предлагат цялостни системи за ФвЕЦ и газови стопанства; Линейна инфраструктура; Автоматизация и задвижвания; Устойчиво производство – от апарати за заваряване до бактерии за биобасейн; Третиране на утайки Можете да разчитате на пълен достъп до специализирана информация 24/7, включително възможност за сравняване на различни продукти. В дигиталната платформа ще откриете и детайлна информация и документация за всяко отделно решение. Ако искате да намалите разходите си и да направите своя бизнес по-печеливш и конкурентен, доверете се на АТАМИК за постигане на по-високи екологични стандарти и устойчивост!
"Евро Стандарт Сертификация" ЕООД
Сертификация на системи за управление по ISO стандарти
ЕКСПЕРТИЗА: Сертификационни одити за придобиване на международно признати сертификати на системи за управление по ISO стандарти и други схеми за взаимно виж още...
Сертификация на системи за управление по ISO стандарти ЕКСПЕРТИЗА: Сертификационни одити за придобиване на международно признати сертификати на системи за управление по ISO стандарти и други схеми за взаимно признаване на компетенциите в търговските взаимоотношения, вкл. чрез финансиране по европейски програми и финансови инструменти. ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ е независима сертификационна организация с доказан опит в сферата на оценка съответствието на системи за управление спрямо изискванията на съответните ISO стандарти. От създаването си през 2010 г. досега е извършила над 1300 успешни сертификации на фирми и организации от различни браншове на икономиката и публичния сектор. Успехът на Евро стандарт сертификация се дължи на екипа от мотивирани и висококвалифицирани специалисти, обучени да одитират експертно във всички браншове на икономиката. Одитите по стандартите се провеждат от български одитори, предварително квалифицирани в съответствие с процедурите на международно признатите органи по сертификация. ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ има за цел да предоставя на своите клиенти сертификационни услуги, гарантиращи признаване на съответствието с международните стандарти в глобален мащаб чрез акредитациите, издадени от акредитиращи органи, членове на EA-MLA и на IAF-MLA по многостранните споразумения за взаимно признаване на компетентностите. Дейността се осъществява в съответствие с международния стандарт ISO/IEC 17021-1:2015 и ISO/TS 22003:2013 под акредитациите на RENAR, ESYD, IAS Accredited, GFSI храни. В тази връзка, ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ осъществява акредитирани сертификационни услуги по следните стандарти: ISO 9001 - Системи за управление на качеството; ISO 14001 - Системи за управление на околната среда; EMAS - Устойчиво управление на околната среда; ISO 50001 - Системи за управление на енергията; ISO 45001 - Системи за управление на здравето и безопасността при работа; ISO 22000 - Системи за управление безопасността на храните; FSSC 22000 - Системи за управление на безопасността на храните; ISO/IEC 27001 - Системи за управление сигурността на информацията; ISO/IEC 27701 - Методи за сигурност. Допълнение към ISO/IEC 27001 и ISO/IEC 27002 за управление на неприкосновеността на информацията; ISO/IEC 20000-1 - Системи за управление на услугите; ISO 22301 - Системи за управление на непрекъсваемостта на бизнеса; ISO 13485 – Медицински изделия. Системи за управление на качеството; ISO 28000 - Управление на сигурността на веригата за доставките; ISO 37001 - Системи за управление на антикорупцията; ISO 39001 - Системи за управление на пътната безопасност; ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ има значителен опит в изпълнението на проекти с външно финансиране по европейски програми със заложени дейности по сертификация на системи за управление – 110 успешни приключени проекта по следните програми: ОПИК „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“ ОПРЧР „Безопасен труд” ОПИК „Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП“ ОПИК „Покриване на международно признати стандарти” ОП „Програма за морско дело и рибарство“ 2014-2020 С помощта на квалифицирания и отзивчив екип на ЕВРО СТАНДАРТ СЕРТИФИКАЦИЯ европейските сертификационни услуги, вкл. по финансиращи програми, вече са по-близо и по-достъпни до бизнеса от всякога!
Агенция за онлайн развитие на амбициозни бизнеси
ЕКСПЕРТИЗА: Цялостни решения за позициониране и развиване на бизнес в дигиталната среда – изработка и поддръжка на уеб сайтове, имейл маркетинг, изграждане виж още...
Агенция за онлайн развитие на амбициозни бизнеси ЕКСПЕРТИЗА: Цялостни решения за позициониране и развиване на бизнес в дигиталната среда – изработка и поддръжка на уеб сайтове, имейл маркетинг, изграждане на бранд в Google Ads и Facebook Аds. Когато целим да развиваме динамично и успешно даден бизнес, изборът на доверен партньор за маркетингово присъствие е от съществено значение. Green.Click България e агенция с доказан опит в онлайн позиционирането, която вече 7 години печели доверието на своите клиенти, благодарение на индивидуалния си подход към всеки от тях. За този период компанията е консултирала над 2000 бизнеса в България. Агенцията е част от международната организация Green.Click, специализирана в онлайн развитието на бизнеси от различни сфери. Нейният “живот“ започва в Дания през 2016 година, където основателите й трупат знания и уникално ноу-хау относно организация, процеси и обслужване, за да пренесат окончателно този успешен модел на работа и в България. Към днешна дата зад успешното портфолио на Green.Click България стоят 10 утвърдени експерти, способни да се адаптират фино към нуждите на всеки клиент. Предлагат цялостни решения за позициониране и развиване на бизнес в дигитална среда – от успешната разработка на корпоративен уеб сайт до промотирането му онлайн и разработване на стратегии за растеж: Custom уеб сайтове и магазини на WordPress – консултиране, планиране, дизайн, разработка, поддръжка и развиване, спрямо конкретни изисквания, специфики и цели на всеки бизнес; Стратегически маркетинг решения – консултиране, планиране, имплементация, оптимизиране, скалиране и отчетност на всеки проект, в зависимост от посоката, в която цели да се развива; Маркетинг в търсачки – Google Ads, Bing Ads; Маркетинг и управление на бизнес профил в социални мрежи – Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube; Email маркетинг; Графичен дизайн – рекламни банери, видеа, слайдшоу Сред най-важните характеристики на даден дигитален проект са бързина, точност и висок контрол на качеството. За да ги постигнат, маркетинговите експерти на Green.Click България използват собствено разработен CRM. Работят и със собствено разработена докладна система, която осигурява най-подробната маркетинг отчетност – по лесен и удобен начин. Уеб проектите на агенцията са позиционирани и на международните пазари в Румъния, Германия, Швейцария, Дубай, Дания, а рекламните им кампании таргетират аудитории в България, Румъния, САЩ, Дубай, Великобритания, Германия, Гърция и др. В последните 7 години Green.Click е неизменно част от Google partners агенциите за България. Fininfo.BG препоръчва услугите на агенцията, ако търсите надежден партньор, на когото да поверите маркетинговата отчетност на Вашия проект или имате нужда от помощ за постигане на възможно най-добри резултати в дигиталния свят.
Агенция за дигитален маркетинг, уеб разработка и графичен дизайн
ЕКСПЕРТИЗА: дигитален маркетинг (създаване на съдържание и реклами в социалните мрежи, Google реклами), изработка и поддръжка на уеб софтуер/уеб сайт/онлайн виж още...
Агенция за дигитален маркетинг, уеб разработка и графичен дизайн ЕКСПЕРТИЗА: дигитален маркетинг (създаване на съдържание и реклами в социалните мрежи, Google реклами), изработка и поддръжка на уеб софтуер/уеб сайт/онлайн магазин, графичен дизайн (изработване на лого, брандинг, печатни и рекламни материали), Киберсигурност, IT консултантска дейност. Ако търсите надежден партньор за вашия проект за дигитализация на бизнеса, за осигуряване на неговата киберсигурност или желаете да инвестирате в по-влиятелен имидж на пазара, ние ви препоръчваме T&B Technology – доказани професионалисти в маркетинговата и IT сферата у нас, вече част и от партньорската мрежа на Fininfo.BG. T&B Technology е дигитална агенция за иновативни и комплексни решения за цифрова трансформация на бизнеса. Предлага експертни услуги в областта на дигиталния маркетинг, уеб разработка, графичен дизайн и киберсигурност. Мисията на компанията е да помага на фирми от всякакъв размер да успеят в дигиталния свят. Ето защо агенцията работи както с представители на малкия и средния бизнес, така и с утвърдени лидери на пазара. Освен с фирми на Българския пазар, агенцията е изградила професионални взаимоотношения и с клиенти от други държави. Екипът на T&B Technology се състои от амбициозни и квалифицирани специалисти с повече от 8 години опит в сферата на IT услугите и интернет пространството. Зад изпълнението на всяка тяхна услуга стои предварителен задълбочен анализ спрямо желанията на клиента с цел изработване на най-оптималното и качествено решение. Експертите от T&B Technology могат да създадат професионална и привлекателна визия за Вашия бранд, които да позиционират бизнеса Ви на челни места в онлайн търсачките и социалните медии. И не само: на тях можете да разчитате за Вашата киберсигурност на високо ниво, за да бъдат защитени както Вашите, така и данните на клиентите Ви. ЗАЩО ДА ИМ СЕ ДОВЕРИТЕ? Няколко са отличителните предимства на T&B Technology, които позволяват на клиентите им да постигнат успех в конкурентната дигитална среда: Креативен подход; Персонализирани решения; Лесна и бърза комуникация; Бързи реакции Един от ключовите избори, които трябва да направим, когато изпълняваме IT проект с привлечено финансиране е да изберем надежден партньор. Доверете се на експертите от T&B Technology и изведете бизнеса си на следващо ниво в дигиталния свят.
Компания за IoT Решения и свързаност
ЕКСПЕРТИЗА: Цялостни IoT решения за дигитализация и модернизиране на бизнеса и градската среда; внедряване на цифрови близнаци във фирми, предприятия, виж още...
Компания за IoT Решения и свързаност ЕКСПЕРТИЗА: Цялостни IoT решения за дигитализация и модернизиране на бизнеса и градската среда; внедряване на цифрови близнаци във фирми, предприятия, сгради, животновъдство, земеделие и др. QNECTD е иновативна компания, която предлага пълен набор от услуги за проектиране, внедряване и управление на IoT решения от край до край и LoRaWAN (Long Range Wide Area Network) свързаност за клиенти в различни бизнес сфери, независимо от местоположението. Специалистите на компанията са с доказан опит в създаване на „умни“ градове и сгради, оптимизиране на селскостопански практики и разработване на авангардни приложения на Индустрия 4.0 в следните направления: „Умен“ град: Мониторинг на въздуха в градска среда; Мониторинг и управление на уличното осветление; Мониторинг на ВиК мрежи. Откриване на течове и аварии; Интелигентно сметосъбиране; Мониторинг на служители; Интелигентно паркиране „Умни“ сгради: Мониторинг и управление на разходите за енергия; Мониторинг на натовареността на сградата; Качество на въздуха в затворени помещения; Алармиране за изтичане на газове и неприятни миризми; Позициониране на служители и активи „Умни“ ферми: Мониторинг на метеорологичните условия; Мониторинг на влажността на почвата; Автоматизация на поливните системи; Мониторинг на въздуха в оранжерии; Локализиране на едър добитък на свободна паша; Следене на вътрешната температура при кравите Компанията предлага на своите клиентите задълбочен анализ и персонализирани решения, за да им помогне да постигнат своите уникални цели. Ако настоящите ви и бъдещи проекти за модернизиране на бизнеса ви изискват дигитализация на процесите чрез IoT решения или искате да оптимизирате разходите и работата си, потърсете QNECTD директно чрез бутона за запитване или ни пишете.
Консултантска агенция в сферата на връзките с обществеността (PR)
ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративни комуникации и връзки с медиите, стратегически комуникации, медии, организация на събития. виж още...
Консултантска агенция в сферата на връзките с обществеността (PR) ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративни комуникации и връзки с медиите, стратегически комуникации, медии, организация на събития. STEAM Net Bulgaria е консултантска агенция в сферата на връзките с обществеността (PR) и интегрираните комуникационни решения. Услугите, които предлага включват съчетаване на модерните и традиционните подходи с цел постигане на максимален обхват и ефективност при изпълнението на възложените проекти. За изпълнението на кампаниите и проектите, агенцията работи с опитни специалисти в областта на връзките с обществеността (PR), рекламата, маркетинга, журналистиката, събитийния мениджмънт, графичния и уеб дизайн, печата, режисьори, оператори, аудио и видео монтажисти, актьори, изпълнители, професионални водещи, бизнес консултанти и инфлуенсъри. Методология на работа В съвременната среда общественото мнение за компаниите, продуктите, услугите и личността се изгражда и управлява чрез различни медийни канали. Опитът показва, че интегрираният подход, който е основан на различни типове медии, чрез които се разпространява едно послание е ключов за постигане на ефективни резултати. В основата на работата на STEAM Net Bulgaria е моделът, известен като PESO: - Платени медии (Paid Media); - Спечелени медии (Earned Media); - Споделени медии (Shared Media); - Собствени медии (Owned Media). - Агенцията работи по кампании и проекти, свързани с промотирането на продукти и услуги, изграждане на корпоративен бранд, изграждане на личен бранд, изграждане на експертен имидж, корпоративна и социална отговорност и работодателска марка. Нашият опит включва работа с клиенти в следните области: - Информационни технологии; - Образование; - B2B услуги; - Възобновяеми енергийни източници; - Книгоиздаване и разпространение; - Финансови услуги; - Трудова медицина, здраве и безопасност; - Консултантски и коучинг услуги; - Строителство и недвижими имоти; - Търговия на дребно; - Мода; - Култура и шоубизнес; - Здраве и красота; - Спорт; - Ресторанти и заведения за хранене; - Туризъм; - НПО. Услуги Проучване и анализ на потенциала за присъствие в медиите. Услугата включва детайлен преглед на дейността на компанията или личността, проучване на спецификите на бранша, който представлява и преки конкуренти с цел определяне на подходящи акценти, които да бъдат представени в медиите. Създаване на прессъобщение. Създаване на текст с висока информационна стойност, структуриран спрямо изискванията на съвременните медии. Разпространение на прессъобщение. Услугата включва селектиране и изпращане на прессъобщение до подходящи медийни канали и журналисти, които потенциално биха проявили интерес към разпространяваната информация. Подготовка за медийни изяви. Консултация във връзка с темата на медийната изява, външен вид, поведение пред камера/публика и оформяне на подходящи послания според спецификата на медийната изява. PR консултации. Професионална консултация за реализацията на цялостна комуникационна стратегия или решаване на конкретен казус. Подготовка на PR статии и интервюта. Подготовка на PR статии и интервюта, съобразени със спецификите и изискванията на конкретната медия, както и ключовите послания, които клиентът иска да позиционира. Стратегически комуникации. Създаване и поддръжане на контакти с ключови партньори на компанията или организацията. Услугата включва проактивна комуникация с партньори, изпълнители, спонсори и други лица или организации с цел изграждане и поддържане на взаимноизгодни взаимоотношения. Услугата може да включва и създаване на комуникационна стратегия с цел да се акцентира върху необходимостта от решаването на конкретни браншови или социални проблеми и привличане на ключови партньори. Вътрешни комуникации. Създаване на концепции за корпоративна визия, мисия, ценности и подходящи информационни материали и активности с цел поддържане на информираността, ангажираността и добрите взаимоотношения в компанията или организацията. Писане на реч. Подготовка на професионална реч за събитие, конференция или друг тип изява, както и поздравителни адреси за конкретни поводи. Подготовка на кандидатури за награди и класации. Подготовка на текстови и графични материали, които имат за цел да изведат силните страни на компанията, продукта, услугата, личността или инициативата, съобразени със спецификите, изисквани от кандидатите при номинации за награди и участие в класации. Организация на събития. Цялостна концепция, организация, изпълнение и управление на събития – корпоративни събития, конференции, пресконференции, семинари и други. Създаване на съдържание за уебсайтове и блогове. Преглед, създаване и редактиране на тематично съдържание за уебсайтове и блогове, съобразено с целите, спецификите на компанията и клювите думи и фрази, по които клиентът иска да се оптимизира в търсачките. Създаване на съдържание за рекламни материали. Преглед, създаване и редактиране на текстово съдържание и ключови послания за брошури, флаери, каталози, дипляни и друг тип рекламни материали. В работата си STEAM Net Bulgaria се води от етичните кодекси за поведение и предоставяне на услуги, утвърдени и приети от Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA). За измерване на резултатите и определяне на ефективността, STEAM Net Bulgaria се придържа към Барселонските принципи, утвърдени и публикувани от Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията (AMEC).
Счетоводна къща
ЕКСПЕРТИЗА: Онлайн счетоводно обслужване на юридически и физически лица, ТРЗ и личен състав, организация на работните процеси в дейността на дружеството, виж още...
Счетоводна къща ЕКСПЕРТИЗА: Онлайн счетоводно обслужване на юридически и физически лица, ТРЗ и личен състав, организация на работните процеси в дейността на дружеството, съдействие при внедряване на програмни продукти/ ERP системи. Намирането на доверен бизнес партньор, който да работи с парите и активите на дадена компания не е лесно начинание, но, щом човек попадне на правилния счетоводен консултант, който да управлява движението на паричните потоци и активите му, тогава данъчното спокойствие е гарантирано. Счетоводна къща БРОД ЮВ е с доказан над 20-годишен опит в обработката и управление на цялостната документация, съобразно българското законодателство. Можете напълно да се доверите на експертните им услуги за подготовка на документи за кандидатстване по европейски проекти, както и за заеми или кредити, търгове и други. Компанията предлага широка гама дигитални счетоводни услуги, консултации и регистрация на фирми: • Изготвяне и подаване на периодични декларации, справки, отчети включително, но не само по ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ, ЗСч, НСИ и др. в съответствие със законодателството на РБългария; • Годишна отчетност – изготвяне и подаване на годишни данъчни декларации, годишни финансови отчети; публикуване на годишните финансови отчети в ТР; • Счетоводни и данъчни консултации, консултации свързани с трудовото и осигурително законодателство; • ТРЗ – цялостно изготвяне и отчетност на трудови договори, трудови досиета, ведомости за заплати, свързаните с тях уведомления, декларации и др. • Връзка със Служба по трудова медицина за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в съответствие с нормативната уредба. • Организация на документооборота за дейността на дружеството – определяне вида на документите според извършваните стопански операции, съставянето им, отговорните лица, систематизиране в справки и отчети за нуждите на управлението • Съдействие при избор на подходящ софтуер за обслужване на дейността Защо да се доверите на Брюд Юв? Във всяка една професия отношението към детайлите е изключително важно. Счетоводството е основата на всеки бизнес и то трябва да бъде изрядно, за да отговаря на всички законови изисквания. Тези принципи са заложени дълбоко в работата на БРОД ЮВ и, независимо от големината на Вашето дружество, с партньор като тях можете да бъдете сигурни в успешния му мениджмънт. Възползвайте се от техните услуги за всичко, от което имате нужда при кандидатстване за финансиране на Вашите проекти!
Геоинформационна компания
ЕКСПЕРТИЗА: Географски информационни системи (ГИС) и софтуерни решения, геодезия, кадастър, устройствено планиране, консултации. виж още...
Геоинформационна компания ЕКСПЕРТИЗА: Географски информационни системи (ГИС) и софтуерни решения, геодезия, кадастър, устройствено планиране, консултации. “Мапекс“ АД e водеща геоинформационна компания у нас, която повече от 20 години предлага високоефективни ГИС и софтуерни решения в полза на обществото и бизнеса. Те дават възможност за ефективно управление на геоинформация, работни процеси и активи на организации в публичния и частния сектор. Екип от 80 доказани експерти в областта на информационните технологии и геодезията, както и дипломирани кадри в различни области осигурява обслужване според най-високите стандарти. Можете да разчитате на тях за целия процес от геодезически измервания, трасиране и проектиране през контрол на строителни работи или разработка на кадастрални карти и регистри, вкл. и фотограметрични заснемания, дистанционни измервания с дронове и др. За строителния бранш МАПЕКС предлага специален пакет от геодезически услуги. Геопространствените информационни системи са съвременна технология, която има приложение в почти всички сфери. Особено актуална е сега, когато расте итересът към инвестиции във възобновяема енергия. А “Мапекс“ АД са с доказан опит в изпълнение на проекти за информационно обезпечаване на ВЕИ, въвеждане на електронни административни услуги за ползването на такива източници и други. Какво ги отличава на пазара? Компанията разработва различни електронни регистри, предлага и услуги за бизнеса, свързани с регистри, адреси, географски бази данни. Основното конкурентно предимство на МАПЕКС е, че представя собствени софтуерни решения, разработени на достъпен и разбираем език, интуитивни за потребителите и лесни за поддръжка и обслужване. „Мапекс“ АД предлага пълна гама от геодезически и кадастрални услуги за: - Частни лица; - Нотариуси; - Адвокати; - Недвижими имоти; - Архитекти; - Строители; - Надзорни фирми. Fininfo BG препоръчва „Мапекс“ АД като коректен и надежден партньор.
Иновационни IoT услуги за дигитализация на бизнеса
ЕКСПЕРТИЗА: Системи за мониторинг с „умни“ сензори и автоматизация на съществуващо електромеханично оборудване, със или без Интернет, с възможност за виж още...
Иновационни IoT услуги за дигитализация на бизнеса ЕКСПЕРТИЗА: Системи за мониторинг с „умни“ сензори и автоматизация на съществуващо електромеханично оборудване, със или без Интернет, с възможност за отдалечено наблюдение и контрол от смартфон или компютър Предистик доставя софтуерни услуги от 2011 г., като сред големите им клиенти са Siemens AG и Continental AG. Компанията специализира предимно във вграден (embedded) софтуер и фърмуер, а в последните години работи и в сферата на IoT системите (Интернет на нещата). „Умни“ сгради и градове, „умно“ земеделие, транспорт и логистика, Индустрия 4.0 са сред приоритетите на ЕС, но с все още ограничено приложение у нас, а има и ще има безвъзмездно финансиране за подобни проекти! Но за целта ви трябва Предистик! Персонализираните IoT продукти и услуги на компанията са с изключително широко приложение и ще ви помогнат и за мониторинг на параметри с цел енергийна ефективност и всякаква друга оптимизация на ресурси, дигитализация на бизнеса, оптимизация на напрежението при фотоволтаци, информационна сигурност и др. Уникалното предложение на Предистик е много повече от IoT системи. Професионалистите на компанията могат да разработят по поръчка IoT софтуер, фърмуер и хардуер с изключително иновативна и отличителна архитектура, комбинираща IoT сензор, гейтуей и контролер в едно и предлагаща множество предимства. Те могат да ви предложат и безжични сензорни устройства, за да се ползват като компоненти за автоматизация. Техните устройства са по-"умни" от повечето на пазара, способни са сами да събират информация, да я предават помежду си, да вземат самостоятелно решения и да управляват електромеханични устройства. Всичко е базирано върху собствената IoT платформа на компанията, която поддържа всякакви архитектури и конфигурации и която може да бъде интегрирана с решения на трети страни чрез API. Системите на Предистик предлагат несравнима гъвкавост и много богата функционалност, за да покрият най-разнообразни нужди от мониторинг и автоматизация. За по-сложните казуси може да се добави и персонализирана функционалност от тип машинно обучение/зрение (Machine Learning/vision) и изкуствен интелект (Artificial Intelligence). А за кого са подходящи? Умните IoT решения на Предистик са приложими за множество браншове, включително за умни домове и сгради, селско стопанство, складово стопанство, производство и много други. За общинските и държавни власти, както и други собственици на инфраструктура, които инициират проекти инвестиционни програми, със сигурност ще има много полезни ефекти. Компанията е сертифицирана по стандарти ISO 9001:2015 ISO/IEC 27001:2013, гарантиращи отлично управление на качеството и информационната сигурност. За повече информация посетете https://iot.predistic.com, но най-добре да поговорите с тях за вашето индивидуално решение! Заявете безплатна консултация чрез бутона за запитване. * Интернет на нещата (Internet of things или IoT) представлява мрежа от физически обекти, обикновено свързани с датчици, софтуер и т.н., която им позволява да комуникират и обменят данни с други устройства чрез Интернет. В допълнение могат да се добавят и актуатори – изпълнителни устройства за извършване на конкретни действия. Интернет на нещата дава възможност на широка гама от устройства да комуникират и да работят заедно, за да предоставят интелигентни услуги на потребителите във всички области на живота и бизнеса.
Сертификация и обучение по системи за управление
ЕКСПЕРТИЗА: Оценка, одит, контрол и сертифициране на системи за управление, обучения на персонал по специфични въпроси, свързани с различните стандарти виж още...
Сертификация и обучение по системи за управление ЕКСПЕРТИЗА: Оценка, одит, контрол и сертифициране на системи за управление, обучения на персонал по специфични въпроси, свързани с различните стандарти ГЛОБЪЛ СЕРТ е специализирана в оценка на съответствието на системи за управление спрямо най-широко използваните национални и международни стандарти за всички пазарни сектори. ГЛОБЪЛ СЕРТ организира и провежда обучения за вътрешни одитори. ГЛОБЪЛ СЕРТ предлага инспекция, одит от втора и трета страна. Компанията е предпочитана от бизнес партньори, работещи на българския и международния пазар, които желаят да постигнат устойчив бизнес внедрявайки: - Система за управление на качеството; - Система за управление на околната среда и енергията; - Система за управление на здравето и безопасността; - Система за управление на информационната сигурност; - Система за управление на безопасността на храните; ГЛОБЪЛ СЕРТ, разполага с одитори на експертно ниво, които са участвали в разработването в над 360 проекта по всички стандарти за системите за управление. Експертизата, опитът, надеждността и глобалното признаване на сертификатите, предлагани от ГЛОБЪЛ СЕРТ ги правят сигурен доставчик на сертификационни услуги по следните стандарти: - ISO 9001/Качество/; - ISO14001/Околна среда/; - ISO45001/Здраве и безопасност/; - ISO 22000/Безопасност на храните/; - ISO 50001 /Енергийна ефективност/; - ISO / IEC 27001 /Информационна сигурност/; - ISO 22301 /Непрекъсваемост на бизнеса/; - ISO 39001 /Пътна безопасност/; - ISO 37001 /Борба с подкупването/; - ISO /IEC 20000-1 /Управление на услугите/ ; - ISO 13485/Медицинските изделия/; ГЛОБЪЛ СЕРТ е официален представител на международни организации за оценка на съответствието на системи за управление, членове са на EA/MLA и IAF. Сертификатите, които предлагат са акредитирани и са международно разпознаваеми. Мисията на ГЛОБЪЛ СЕРТ е да добави стойност към работния процес на организациите, да засили техните отличителни процеси и да им помогне да се развиват. ГЛОБЪЛ СЕРТ предлага бързи решения и за най претенциозния клиент.
Студио за уеб дизайн
ЕКСПЕРТИЗА: Изработка, дизайн и поддържка на интернет сайтове и електронни магазини, уеб мониторинг, SEO, интернет реклама и дигитален маркетинг. виж още...
Студио за уеб дизайн ЕКСПЕРТИЗА: Изработка, дизайн и поддържка на интернет сайтове и електронни магазини, уеб мониторинг, SEO, интернет реклама и дигитален маркетинг. Студио за уеб дизайн Зашев започва своята дейност през 2005 г. и само за няколко години се доказва като едно от иновативните и успешни на пазара. Показател за това са стотиците доволни клиенти и тяхната благодарност. Студиото работи с клиенти в 9 държави, разположени на 4 континента. Всеки ден сайтовете, изготвени и поддържани от тях, се посещават от стотици хиляди потребители, затова основна грижа на ИТ експертите е, те да получат най-доброто изживяване. През 2012 г. студиото участва в основаването на Дизайн център „Десенс”, разположен в Бизнес Парк Русе. Дизайн центърът заема площ от 800 кв.м. и обединява професионални екипи от различни сфери на дизайна. През 2013 г. студиото участва в основаването на единствения клъстер за дизайн в България (с финансовата подкрепа на европейска програма), а през 2018 г. се присъединява към най-голямата в света мрежа за нетуоркинг и бизнес чрез препоръки BNI. Цялостни решения с безкомпромисно качество – това е стратегията за успех, която прилага Студио за уеб дизайн Зашев! Ето какво ги отличава: - Изграждане на цялостна концепция, базирана на 15 години опит; - Винаги индивидуален и иновативен дизайн; - Безкомпромисно качество; - Бърза реакция и кратки срокове; - Много висока защита от вируси; - 5 години гаранция!; - Поддръжка 24/7; - Уебсайт мониторинг; - SEO, интернет реклама и дигитален маркетинг. Може да разчитате на тях за целия процес от изграждане на концепция до достигане до крайния клиент. „Вашият сайт не е само лицето ви пред милиардите потребители в интернет, но и средство за намиране на нови клиенти. С инструментите на интернет рекламата и дигиталния маркетинг ние можем да ви помогнем да откриете вашите идеални клиенти.“ Ивайло Зашев, собственик на студиото. Fininfo.BG работи със Студио за уеб дизайн Зашев вече няколко години. Всичко, което виждате при нас - интернет сайт и инфрмационна база данни, е плод на нашето партньортво! Те не са просто уеб дизайнери, те са уеб консултанти, които се ангажират силно с идеята на клиента и му помагат да я развие. Студиото е разработило и редица сайтове и софтуерни решения по наши проекти. Те самите са ни клиент по европрограми, с който работим изключително успешно. Бяха одобрен доставчик за ИКТ услуги по т.нар. „ваучерна схема“ през 2020 г. и разработиха не малко сайтове, електронни магазини и системи за управление за клиенти с финансиране по програмата. Работихме с тях и по следващата програма за внедряване на ИКТ решения във фирмите, която стартира прием на проекти през 2022 г.
Аутсорсинг на IT услуги
ЕКСПЕРТИЗА: Информационна и киберсигурност; регулаторна съвместимост с изискванията на GDPR, NIS 2, ISO 27001:2013; обработка на база данни; дигитализация виж още...
Аутсорсинг на IT услуги ЕКСПЕРТИЗА: Информационна и киберсигурност; регулаторна съвместимост с изискванията на GDPR, NIS 2, ISO 27001:2013; обработка на база данни; дигитализация на документен архив; възстановяване на данни Буллсофт ЕООД е компания за аутсорсинг на IT услуги. Създадена е през 2018 г. по проект с европейско финансиране. Тя предлага иновативни решения и услуги в отговор на бързоразвиващия се дигитален свят и произтичащите от това нови потребности и изисквания. Експертите на компанията могат да са ви полезни в следните направления: - Цялостна обработка на база данни на клиенти, в т.ч. осигуряване на информационна и киберсигурност, като и регулаторна съвместимост в съответствие с изискванията на GDPR (2016/679 General Data Protection Regulation), NIS 2 (Директивата за мрежова и информационна сигурност), ISO 27001:2013 и др.: разработване, обработка и съхранение на регистри, политики, записи и документи, свързани със защита на личните данни и сигурността на информацията; - Дигитализация на документен архив чрез специализирана уеб базирана система за съхранение и управление; - Възстановяване на данни и бекъп - сигурно архивиране на данни в собствена облачна инфраструктура, както и възможност за възстановяване на документални и информационни системи от архивни копия. По този начин се гарантира непрекъсваемост и устойчивост на бизнеса; Буллсофт ЕООД имат и една уникална услуга, която е в помощ на компаниите с дългосрочни интереси да кандидатстват по европейски проекти. Те изготвят бизнес анализ по финансови и нефинансови параметри относно капацитета на всяка компания за кандидатстване, одобрение и успешно изпълнение на проекти по програмите, които се администрират на национално ниво, вкл. по Националния план за възстановяване и устойчивост. Могат да извършат и бизнес анализи по зададени от клиента параметри; текущи финансови справки и отчети /продажби, приходи, маркетинг и др. Възползвайте се от техните услуги за всички ИКТ проекти, за които търсите и еврофинансиране!
Интернет базирани счетоводни услуги
ЕКСПЕРТИЗА: счетоводство, данъчни услуги, ТРЗ и личен състав, лични финанси, регистрации по ЗДДС, финансови консултации във връзка с инвестиции с привлечено виж още...
Интернет базирани счетоводни услуги ЕКСПЕРТИЗА: счетоводство, данъчни услуги, ТРЗ и личен състав, лични финанси, регистрации по ЗДДС, финансови консултации във връзка с инвестиции с привлечено външно финансиране. МКАФИНАНС ЕООД не са просто счетоводна кантора. Те са партньор, с който всеки собственик на малък или среден бизнес може да е спокоен, че финансовите му дела са в ред. Професионалистите в екипа на компанията имат богат опит в обслужването на фирми от различни сфери на бизнеса – търговия, ресторантьорство и кетъринг, производство, онлайн услуги, маркетинг и реклама, транспорт, охрана и сигурност, юридическа дейност и др. Партньори са им адвокати, банки, фирми за трудова медицина, рекламни агенции, бизнес организации. Имат опит и в осчетоводяването на субсидии по различни програми. МКАФИНАНС предоставя на своите клиенти винаги актуална и проверена информация, добри практики и полезни съвети за успеха и растежа на техния бизнес. При изцяло интернет базираното счетоводство, документите се изпращат в електронен вид, съхраняват се облачно и на собствен сървър. Сигурността е гарантирана. Компанията членува в различни бизнес организации: ACCA, IPSB, BNI, GENTIA ALLIANCE, BBBA. А това е изключителна възможност за създаване на ключови контакти, които те с удоволствие споделят със своите партньори. За тях на първо място е Клиентът и той винаги получава най-високото качество на обслужване. Затова и всички услуги са организирани така, че да се случват с лекота за него и да му пестят време. А той да се фокусира върху бизнеса си. Повече за услугите на компанията можете да намерите тук. От личен опит можем да ви уверим, че при кандидатстване и изпълнение на проекти с привлечено външно финансиране, ролята на опитен и отзивчив счетоводител е особено важна. Ако той разбира значимостта на начинанието и работи в партньорство с консултанта, това спестява изключително много време и увеличава шансовете за успех. Затова препоръчваме професионализма на МКАФИНАНС, защото с тях сме сигурни, че ПРАВЯТ ТОВА, КОЕТО ТРЯБВА ДА ПРАВЯТ ПО ИНОВАТИВЕН И ТЕХНОЛОГИЧЕН НАЧИН!
Адвокатско дружество "Нестори, Угляров, Милчев"
Юридически съветник
ЕКСПЕРТИЗА: юридически консултации за създаване и управление на дружества, търговски сделки, инвестиции в строителството и строителен процес, сделки виж още...
Юридически съветник ЕКСПЕРТИЗА: юридически консултации за създаване и управление на дружества, търговски сделки, инвестиции в строителството и строителен процес, сделки с недвижими имоти, защита на интелектуална собственост, трудовоправни спорове, събиране на вземания, вкл. застрахователни обезщетения. С Нестори, Угляров, Милчев изграждането на доверие наистина е лесно. Дали на място в София, Бургас или онлайн, разговорите с тях се водят лесно и на достъпен език. Анализират внимателно всеки казус и предлагат възможни решения. А вие си тръгвате спокойни, защото знаете, че делата ви са в добри ръце. Така работим с НУМ. А с какво точно могат да са полезни на вас? Тук изброяваме само част от услугите: - създаване и регистрация на нова фирма, преобразуване на бизнес, всякакви вписвания в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенция по вписванията на промени в обстоятелствата; - консултиране на търговски сделки, вкл. изготвяне на търговски договори и посредничество при преговори; - помощ за защита на интелектуална собственост - регистрация на търговска марка, защита на авторски права, вкл. изготвяне на продуцентски и лицензионни договори и договори за франчайзинг; защита интересите на дизайнери, архитекти, артисти, изпълнители, изобретатели, продуценти и филмопроизводители; - цялостно съдействие за реализиране на инвестиционни проекти в строителството, в т.ч. правна помощ и представителство на всички участници в строителния процес от издаване на разрешение за строеж до въвеждане на новопостроения обект в експлоатация; - трудовоправни консултации – управление на целия процес по изготвяне, промяна и прекратяване на трудови и граждански договори, процесуално представителство при спорове; - събиране на вземания – подкрепа и правна помощ във всички етапи от възникване на вземането до неговото погасяване, вкл. в случаите на застрахователни обезщетения. - кредитно посредничество чрез лицензиран от БНБ кредитен посредник, с което могат да бъдат полезни на всички бизнеси за успешно сключване на кредитни сделки. Пълен списък на услугите им можете да намерите тук, но ако смятате, че ви трябва юридически съвет, просто ги потърсете. Няма да останете без отговор и подкрепа за вземане на най-доброто възможно решение.
Експерти в превода на уеб сайтове
ЕКСПЕРТИЗА: Превод на уеб сайтове; превод на WordPress уеб сайтове; превод на голям обем от съдържание; превод по иновативен за България метод на работа; виж още...
Експерти в превода на уеб сайтове ЕКСПЕРТИЗА: Превод на уеб сайтове; превод на WordPress уеб сайтове; превод на голям обем от съдържание; превод по иновативен за България метод на работа; качествен превод от двама лингвисти – преводач и редактор; редактиране; коректура; качествен контрол. Агенция за езикови преводи „Олтранс“ работи на българския и международния пазар от 2006 година по иновативен метод за качествен превод на голям обем от съдържание. Езиковите услуги, които предлага, покриват от и на 150+ езикови комбинации. Агенцията предоставя цялостно обслужване на корпоративни и частни клиенти. Част от услугите ѝ са: - превод на уеб сайтове; - превод на специализирани текстове; - превод на фирмена документация; - официален превод и легализация; - редактиране; - коректура и качествен контрол; - устни преводи. С какво се отличават и защо сме ги избрали? При тях получавате точна предварителна оферта за превод, спазване на първоначално зададените срокове, превод и редактиране от двама лингвисти за оптимално качество, безплатна консултация и компетентно съдействие, конфиденциалност и лесен достъп до оферти, готови преводи и издадени фактури. Агенция за преводи „Олтранс“ е стандартизирана по БДС EN ISO 17100:2015 за писмени преводи. Методът на Олтранс за превод на уеб сайтове: чрез него спестявате време и средства при превод на своя уеб сайт. - БЕЗ ИЗНЕНАДИ В ОФЕРТАТА – Получавате точен анализ на уеб сайта и точна предварителна оферта. - БЕЗ АНГАЖИМЕНТ ОТ ВАША СТРАНА – Спестявате средства и време от експортиране и импортиране на текстове по сайта. - ПОЛУЧАВАТЕ НЕЗАВИСИМОСТ – Получавате речник с най-важните термини, който да използвате за всеки следващ проект. - ПОЛУЧАВАТЕ СПОКОЙСТВИЕ – Преводът ще бъде прегледан след като е качен на уеб сайта за да се гарантира качеството. Можете да се възползвате от 15-минутна БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ със специалист от „Олтранс“, в която да научите как да си спестите 3 скъпоструващи грешки при превода на своя уеб сайт. Ако предвиждате проект, в който ще участват международни партньори или материалите, които ще се изработват, трябва да бъдат преведени и на други езици, можете да разчитате на опитен екип. Направете своята стъпка към нови хоризонти с агенция за преводи „Олтранс“!
Проектантска къща ”Акант” ЕООД
Експерти при проучване и проектиране в строителството и недвижимите имоти
ЕКСПЕРТИЗА: Консултации при избор и промяна на статута на парцели, проектиране на частни и обществени сгради, градски паркове и зони за спорт, виж още...
Експерти при проучване и проектиране в строителството и недвижимите имоти ЕКСПЕРТИЗА: Консултации при избор и промяна на статута на парцели, проектиране на частни и обществени сгради, градски паркове и зони за спорт, търговски и производствени помещения Проектантска къща „Акант“ е семейна компания с офис в гр. Пловдив. Четирима архитекти с пълна проектантска правоспособност, заедно с екип от специалисти и помощен експертен персонал са хората, които ще ви помогнат при всеки казус или проект, свързан с инвестиция в недвижим имот – от избора на парцел, през промяна на статута при необходимост, проектиране и строителство на нови сгради или преустройство и ремонт на съществуващи, както и за проектиране на инфраструктурни обекти. Те съчетават успешно 25 години професионален опит с новости в технологиите проектирането, за да създадат най-добрите решения за вас по отношение на функционалност, стил и качество на изпълнението. Експертите на Акант извършват всички видове проектантски услуги, в т.ч. териториално устройство, градоустройство, ландшафт, геодезически дейности, инженеро-геоложки проучвания, всички други инженерни специалности, необходими за проектантския процес и, разбира се, архитектура с интериор и дизайн. Работят директно с инвеститори, както и по възлагане от общини в рамките на проекти с европейско финансиране. Сред обектите, които са проектирали, са множество еднофамилни сгради, бизнес сгради и цехове, търговски и складови сгради, паркове и спортни зони, сгради за общественно ползване, в т.ч. дневен център за възрастни хора, училище и т.н. Техният професионализъм не остава незабелязан и по време на специализирани конкурси, където те стават носители на следните награди: - Първа награда (и реализация) на топла връзка между Палати № 10 и 11 на «Международен Панаир Пловдив»и реализация - Първа награда за най-красива фасада на «Баумит-България» в раздел «хотели» за Спа хотел Централ, гр.Хисар. Сградата е построена по проекта. - Втора награда с откупка на конкурса за Разширение и Преустройство на «Новотел Пловдив» Препоръчваме архитектите и екипа на Акант, ако ви е необходим партньор, на който да разчитате за качество и време, независимо дали ви трябва само консултация, становище, помощ за предпроектно проучване, да се подготви задание или за цялостно проектиране. Предстоят много средства за саниране и ремонтни дейности, за които ще е нужна проектантска експертиза – подгответе проектите си още сега!
Услуги в онлайн среда и Агенция за преводи
ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративни сайтове, сайтове „визитка“, електронни обучителни курсове, онлайн обучение на английски език, преводачески услуги виж още...
Услуги в онлайн среда и Агенция за преводи ЕКСПЕРТИЗА: Корпоративни сайтове, сайтове „визитка“, електронни обучителни курсове, онлайн обучение на английски език, преводачески услуги Три (или повече) в едно. Така може да се опише ТЕЗА, компанията, чиито експерти може би ще потърсите за новия си корпоративен сайт, но ще откриете, че те ще са ви полезни и да го подготвите на различни езици, а защо не и да обучите служителите си на английски през електронната платформа или да разработят за вас електронно учебно съдържание… Повече от 15 години ТЕЗА комбинира своя опит в различни области, за да предостави специализирани услуги, като използва най-модерните технологии, знания и средства. Уеб дизайн с WordPress Независимо дали проектът за вашият уебсайт е прост или сложен, техните експерти ще ви изготвят страхотен дизайн и ще ви напътстват чрез технически съвети и насоки. Услугите им включват не само инсталиране и конфигуриране. Те ще се потопят във вашия проект и ще ви помогнат да изведете своя бранд на следващо ниво. Ще получите и най-добрите практики за SEO, подход с фокус към сигурността, отношение, ориентирано към решаване на проблеми и консултации за подходящата инфраструктура. Сайт – визитка Ако имате нов бизнес и ви трябва сайт незабавно, за да придобиете видимост и имидж пред клиент; или сте нестопанска организация с ограничен бюджет; или малка компания, на която не й трябва електронен магазин, то тази услуга е особено подходяща за вас. С ТЕЗА може да имате сайт-визитка за 5 дни, който: - е красив, функционален и сигурен; - е с уреден хостинг, SSL сертификат и регистриран в търсещи машини като Google; - изисква 0% грижи за поддръжка. - работи безотказно, завинаги. Агенция за преводи Не е нужно да търсите друга агенция за преводи, която да преведе изработения от ТЕЗА ваш сайт на чужд език. При тях може да получите превод от и на български за всички езици не само на уеб съдържание, а и на всякакви други материали. Предлагат и устни преводи (симултанен и консекутивен превод), както и преводаческо оборудване и кабинки за превод за събития. Разработка на електронни курсове ТЕЗА има повече от 10 години опит в дизайн и разработка на електронно обучение и учебни приложения. През годините са тествали различни инструменти и в момента правят съдържанието на Adobe. Електронните курсове, които изработват, са съвместими както със стандартите SCORM и AICC, така и с xAPI. Това ги прави съвместими с всяка интегрирана LMS или самостоятелна среда. Платформа за обучение по английски език Чрез своята платформа voxy.bg ТЕЗА ще ви помогне да обучите своите служители в онлайн среда. Технологията и сертифицираните онлайн преподаватели правят по-лесно изучаването на английски език, като адаптират и персонализират съдържанието за всеки отделен потребител. Ако настоящите ви и бъдещи проекти за развитие изискват по-добро уеб присъствие (има финансиране!) или пък планирате да обучите персонала си (предстоят програми) потърсете ТЕЗА, директно чрез бутона за запитване или се свържете с нас.
Експерти по кибер сигурност и облачни решения
ЕКСПЕРТИЗА: Бутикови ИТ услуги, кибер сигурност, клауд интеграция, бизнес и ИТ автоматизация, разработване на софтуерни решения виж още...
Експерти по кибер сигурност и облачни решения ЕКСПЕРТИЗА: Бутикови ИТ услуги, кибер сигурност, клауд интеграция, бизнес и ИТ автоматизация, разработване на софтуерни решения AdvisionIT е компания с 11 години на международния пазар. Тя предоставя бутикови ИТ услуги и може да ви бъде полезна за управление на вашите ИТ проекти. Експертите на компания покриват с умения технологичната ИТ среда, използвана във всички организации. Компанията специализира в проекти за киберсигурност, изграждане и поддръжка на Cloud среди, бизнес и ИТ автоматизация. Оперира и софтуерна къща за разработка на бизнес софтуер). Има доказан опит в различни индустрии: финансови услуги, производство, онлайн бетинг/гейминг, технологични компании, застраховане, търговия, телекомуникации, киберсигурност. На ИТ специалистите на AdvisionIT можете да разчитате да: - защитят и предпазят вашите фирмени и лични данни; - оптимизират фирмените ви ИТ разходи, като ви предоставят нужните ви ресурси чрез абонамент на месечна база; - разработят за вас специализирано приложение и да го интегрират в облака (клауд). На практика компанията покрива пълният цикъл на всеки ИТ проект - от софтуерната разработка и интеграция в клауд, до киберсигурност, предоставена на месечна база и управлявана през MSP платформата https://advisionit.com. AdvisionIT може да ви предложи още: - персонализирани услуги, свързани с управление на проекти и опит за изграждане на предизвикателни ИТ проекти от нулата; - услуги и продукти в световен мащаб. Фокусът на бизнеса е върху киберсигурност и клауд, като местоположението на клиента е без значение; - Екип от бизнес и ИТ специалисти на европейският пазар. AdvisionIT е златен партньор на Acronis и Sophos, Amazon сертифиициран партньор, сребърен партньор на Logpoint, Keepersecurity MSP партньор. Използва сертифицирана система за управление на сигурността - ISO 9001: 2015 и ISO / IEC 27001: 2013.
Експерти по ОВК, партньори за мерките по енергийна ефективност
ЕКСПЕРТИЗА: проектиране и изграждане на отоплителни, вентилационни, климатични, газови и соларни системи виж още...
Експерти по ОВК, партньори за мерките по енергийна ефективност ЕКСПЕРТИЗА: проектиране и изграждане на отоплителни, вентилационни, климатични, газови и соларни системи „Аклима Техник“ е компания, която от 10 години предлага на своите клиенти висококачествени услуги в сферата на енергийната ефективност. Изпълняват проекти в областта на отоплението, вентилацията, климатизацията (ОВК), газификацията и пречистването на въздуха – от проектиране на инсталациите до цялостното им изпълнение, вкл. доставка, монтаж и пускане в експлоатация. Ключово предимство в портфолиото на “Аклима” е експертното обследване на офис и производствени помещения, с цел анализиране на нуждите за нова климатична или вентилационна система. Разполагат с екип от професионалисти, готови да се заемат както с по-малки индивидуални обекти, така и с мащабни проекти на индустриални фирми за изграждане на промишлени обекти. Експертите на „Аклима“ могат да ви предоставят цялостна подкрепа и професионална консултация за вземане на стратегически решения за намаляване на енергийните експлоатационни разходи на дадено предприятие. Като специалисти по топлинна техника разполагат с широк набор от мерки за оптимизация. Защо избрахме тях? За дългите години работа са наложили своето име като синоним на прецизност и професионализъм. Характеризират се с отлична организация на работния процес и спазване на предварително установени срокове. „Аклима Техник“ представлява и утвърждава световни марки в България като: Mitsubishi, Inventor, Carrier, Daikin и DEVI системи против лед и сняг. Сред обектите, иито инсталации са проектирали и изпълнили, са спортни и развлекателни зони, бизнес и административни сгради, търговски и складови обекти, сгради за обществено ползване, в т.ч. лечебни заведения, музеи и туристически обекти. Fininfo.BG препоръчва „Аклима Техник“ като коректен и надежден професионален партньор.